Міністерство соціальної політики України

Як отримати переказ Western Union?

Western Union - це міжнародна система термінових грошових переказів, що об’єднує понад 200
країн і територій

Коли міжнародна організація приймає рішення про нарахування грошової допомоги, вона
надсилає SMS-повідомлення з кодом банківського переказу від Western Union (MTCN-код)
для отримання готівки.

Перевірити або відстежити переказ можна за посиланням
https://www.westernunion.com/web/global-service/track-transfer.

Ви можете отримати грошовий переказ двома способами:

• Використавши MTCN-код для переказу грошової допомоги безпосередньо на
 свій банківський рахунок через онлайн-банкінг, якщо ви є клієнтами ПриватБанку,
 Ощадбанку або Акцент Банку (А-Банку)
• Отримати готівку у будь-якому відділенні наступних банків-партнерів:
 ПриватБанк, А-Банк (Акцент Банк), Нова пошта, Райфайзен Банк Аваль,
 Ощадбанк, Укрпошта, Укргазбанк, Українська фінансова група

Які документи треба для отримання готівки у відділенні банку?

• Паспорт громадянина Україна
• ID картка
• Цифрові версії зазначених документів у державному мобільному додатку “Дія”
• Закордонний паспорт

Що робити у разі проблем з перерахуванням грошової допомоги?

• Якщо ви не можете переказати готівку на свій рахунок онлайн, відвідайте будь-яке
 відділення партнера Western Union (ПриватБанк, А-Банк (Акцент Банк), Нова пошта,
 Райфайзен Банк Аваль, Ощадбанк, Укрпошта, Укргазбанк, Українська фінансова група)
• Якщо ви не можете отримати готівку в відділенні партнера Western Union,
 зателефонуйте нам за безкоштовним номером телефону 0800600122